Tuesday, March 10, 2009

Nukilan Jiwa : Terima Kasih Mata

Terima kasih mata
kerana melenakan aku
dari kekalutan
yang merantai jiwaku...

Tapi mata
dapatkah kau tenangkan aku
bila aku terjaga
dan kekalutan itu hadir kembali.



Nukilan rasa :

izman

6 comments:

Abang Long said...

Wahai jiwa yang sedang dilanda sunami.
Wahai hati yang dilanda resah.
Wahai perasaan yang dilanda gelisah.
Wahai minda yang sedang digoncang.

Wahai IMAN. Aku bersyukur dengan pendirianmu yang tidak berganjak.

izman said...

abang long,
yup... hati yang gundah, memang patut disirami IMAN.

ILA said...

wahai Izman..
MATA hanya sekadar memerhati
JIka tak kena pada MATA
silalah melihat kehijauan di luar sana..
pasti menyejukkan jiwa turun ke hati....;)

p/s:ermmm...aku rasa mcm nak gelak lerrr..pagi2 ni..bila mlihat kelibat puisi kau ni...kehkehkeh

Mak Su said...

mata oh mata

janganlah buat izman terlena lama-lama

kejutkan dia

sebab air liur dah menjejeh

oops!

Monkey D Luffy said...

aku biasa lepas tidur rasa ringan dah masalah tu.... hehe

izman said...

monkey d luffy,
aku lak kalau pening2 berfikir aku suka tidur, lepas bangun baru cari penyelesaian.