Sunday, September 26, 2010

Bangla & Ubat Seks

tadi (25/9/2010) aku ke pasar malam berhampiran. masa aku pergi petang lagi. pergi sorang je. ingat nak cari sedikit makanan buat keluarga. hari sabtu adalah hari pasar malam teluk gong.

since pegi sensorang dan takde haluan spesifik, aku usha tengok sana sini. cam biasa, pasar2 malam di kawasan ini memang didominasi pengunjung pendatang asing. rata2 adalah bangla, vietnam dan indon. tak perlu dengar mereka bercakap, tengok muka pun dah kenal. pengenalan mereka senang je, jalan berpuak2, pakaian mereka biasanya terlalu simple seperti pakai baju seragam kilang atau kalau yang smart tu, memang mengalahkan ketua belia kampung aku. pakai kemeja dan seluar panjang bergosok rapi, baju masuk dalam dan berkasut kilat. mereka2 ni ada sejenis bauan semula jadi, terutama bangla. lagi senang nak tau, mereka suka berjalan berpegangan tangan sesama jantan. sesekali tengok rasa nak tendang je, aku kalau lelaki berjalan sambil pegang tangan lelaki ni aku cukup geli tali pusat.

macam yang biasa datang blog ni tau, aku tak suka beli bahan mentah pasar malam, kalau beli pun setakat petai dan pucuk paku, ikan kering. yang biasanya aku beli kuih dan makanan seperti nasi kerabu, laksam, laksa dan seangkatan dengannya. menda2 tu semua aku dah ada gerai kegemaran, so aku suka jalan2 dulu, nak balik baru aku beli apa aku nak.

pekerja2 asing ni aku perhatikan saban minggu mereka akan mencari lauk pauk dan keperluan bahan mentah mereka di pasar malam, murah barangkali. biasanya mereka beli dalam kuantiti yang banyak sebab mereka duduk serumah ramai, 10 orang kebiasaannya. pegi pasar malam beli lauk dan sayur mayur tu biasa, yang aku pelik ialah mereka selalu sangat berkerumun di gerai ubatan dari china.

tadi, aku saje usha mereka digerai menjual barangan dari china itu. macam2 ada; dari teropong, batu jade, perhiasan hinggalah barangan seks.

ya, barangan seks. biasalah gerai tu menjual pelbagai jenis ubatan seks seperti cialis, viagra, ubatan tahan lama, dan perancangan kehamilan seperti ubat dan kondom. yang aku muskil tu, bangla2 ni biasanya duduk bujangan. bini masing2 kat bangladesh. yang menikah dengan orang tempatan dan indon sangat sedikit. apa kejadahnya membeli ubat seks. adakah membeli untuk bekalan bawa balik ke bangladesh nanti, atau untuk dicuba disini. kalau mencuba disini, siapakah sasarannya? teman serumah? eeee..... geli you, tak rela you!

argh... lupakan saje apa mereka nak buat dengan ubat seks tersebut. menyebut dan teringat je wajah2 bangla yang beli ubat seks tadi pun dah buat aku loya. tu tengok muka, kalau tengok tangan yang berbulu tu, mau muntah hijau aku. dah la beli ubat tahan lama, siap beli kondom pulak. ish.3x... takut mengandung ye! tapi bagus jugak pakai, elak aids.

kepada agensi gomen yang menjaga dan mengawal ubat2 tiruan tu, pantau2 la juga pasar2 malam. aku yakin semua pasar malam ada gerai ubatan seks dari china ini. bukan setakat ubatan dari china, kebanyakan gerai ini penjualnya turut datang dari tanah besar china.

dah puas tengok drama bangla, aku beli nasi lemak dan nasi ayam serta buah anggur untuk dibawa balik.

Gambar hiasan.
Sumber gambar : Lotion Power 31 Brutal (website bioasli.com)
sms / whatapp : 018-2678719 (Izman)

6 comments:

Shifu67 said...

errrr.... nak buat demo kat kedutaan mana dulu ni... :)

Insan Marhaen said...

ada juga bangla yang baik macam yang kerja sama dengan aku ni. sembahyang pulak tu.

depan aku lah, ya...

umi ameer said...

kalu yg beli tu tentulah dah ada pasangan deme.. takkan nak try sensorang.. ko ni punnnn

Shitsurei Shimashita said...

betul2..byk sgt pai rasa cam longar sgt sistem keselamatan kita

Daddy Zuki said...

biar le mereka beli n guna ubat kuat seks.. asalkan jgn ganggu anak2 dara n bini aku...heheheh

relevan said...

Huh..Bangla..ada yang dah kawin tapi bini tidak ikut..agaknya cari alat untuk tambah kuasa..adalah yang akan jadi mangsa kelak tu..