Tuesday, April 8, 2008

Jenis Orang Berdasarkan Kentut... (ada ke?)

Korang suka kentut ye..ade kuat ade pelahan..ade bau ade yang tak bau..hehhehe..jadi korang pilih korang kentut kategori ape..

Tak jujur : Orang yang kentut dan salahkan orang lain
Bengong : Orang yang tahan kentut berjam-jam
Yakin Dengan Diri : Orang yang kentut dengan lantang
Sadis : Orang yang kentut dalam selimut dan kibaskan baunya
Startegik : Orang yg sembunyikan bau kentut dangan ketawa dangan kuat
Misterius : Orang yg kentut tapi tidak dapat dikesan
Gugup : Kentut apabila disergah
Periang : Kentut pelan-pelan selepas itu senyum sorang-sorang

Korang kategori yang maner satu? eheheheh..

Sumber : http://akusape.blogspot.com

6 comments:

awieworld said...

tiada 1 pun dinyatakan...hahaha...

anyway, abg reka sendiri ker?...

kalu yer, kreatif. kalu tak, dari mana sumbernyer?.. :P

tp kan kalu kentut kan...pompuan paling dasyat...hehe!!! tol tak?

cendawanintim said...

lor..., asal pompuan paling dasat?konpius laaaaaaa.....

Mak Su said...

maluler nak inform kat sini.... :D

izman said...

awieworld,
kan kt bwh artikel tu ada sumber dia. respek la kat penulis ni. kajian dia mmg betul lah.

Kentut pompuan plg dahsyat? no komen! (sambil menahan ketawa dan menganggukkan kepala..)

cendawanintim,
tah la... ko tanya si awieworld. dia penah kena penangan kentut pompuan kot... (ha..ha..ha...lawak je..)

mak su,
kentut adalah perkara biasa. siapa yg x kentut, org tu x normal.

green apple said...

aku kategori

pembersih : lepas kentut gi tandas, basuh.

wakakakakak.

izman said...

green apple,
ade ke kategori cam2? (setahu aku lps kentut gi tandas tu biasanya sbb ada benda lain keluar... wa... ko ni bahaya la)