Friday, August 8, 2008

Inspection oleh DOSH

yesterday (07/08/08), aku ngan safety officer aku gi menolong salah satu cawangan yang kena inspection oleh DOSH (jabatan keselamatan dan kesihatan pekerjaan). hari sebelumnya, rabu kami dah gi tengok untuk final inspection dan komen yg mana perlu diupgrade atau diubah. so, masa pemeriksaan semua berjalan dengan baik. lagipun itu kilang SMI, tak banyak menda nak di komen. inspection pass!

lepas inspection, kami gi makan western food kat D'taverns. restoren di adalah tempat makan werstern paling standard kat port klang. inilah kali pertama aku makan kat sini balik selepas berhenti kerja APM. masa APM dulu selalu makan sini sebab dekat.

Untuk aku, aku order chicken chop dan fresh orange. yg lain ada order chick chop, grill salmon dan mcm2 lagi. tak cukup kenyang, kami tambah fish finger set. ini kali pertama aku mcm menda alah ni kat sini, dan memang sedap. untuk penutup kami bedal ais krim special. mau tak special, harga pun RM8.00 satu cup. akhirnya kami keluar kekenyangan. malasnya nak balik opis.

4 comments:

cendawanintim said...

nanti ko blanjer aku kat situ yer...ko baik..hiks

izman said...

cendawanintim,
situ x best sangat. aku lebih suka andalas corner. aku baik, aku blanja 'duck chop' utk ko dua pinggan.

muadzlife said...

amboi...lepas kenyang malas ko nak balik opis yek...

izman said...

muadzlife,
bukan malas tapi tak berupaya bergerak. perut sendat.