Tuesday, August 12, 2008

Barangan Minyak Kelapa Dara

Wife baru call, katanya courier produk berasaskan minyak kelapa dara dah sampai. Alhamdulillah sampai cepat. customer aku dah bising. tu lah, aku suruh register jadi ahli dan order sendiri malas, terpaksalah aku dapat untung sket muah.3x (sambil gelak jahat).

Nama je minyak kelapa dara, tapi ia tiada kaitan dengan mana2 anak dara atau mak dara. namun sikit2 ada kaitan dengan mengembalikan zaman anak dara dan kembalikan nostalgia suami2.

Aku mintak wife check barangan semua cukup tak. so far, barang tak de masalah. kalau aku nak cepat, lepas bank in kan duit aku call la diorang mintak hantar cepat sket. so far, diorang bagus bangat. antara barangan aku order kali ini ialah :-


gambar : sabun minyak kelapa dara
kegunaan utama : kesihatan & kebersihan. bahan anti kulit dlm minyak kelapa dara membunuh kuman, kulat, kurap, panau dan sebagainya.


Gambar : kapsul minyak kelapa dara dengan habbatus sauda
kegunaan utama : kesihatan dan awet muda


Gambar : minyak power 31
kegunaan utama : suami lebih power dan tahan lama
PALING LARIS!


Gambar : Losen minyak kelapa dara
kegunaan utama : lembutkan tangan (pompuan la biasanya...)


Gambar : Madu asli
Kegunaan utama : kesihatan, seksualitas, kecerdasan

So, esok boleh bagi kepada customer. yg tak sabar nak pekena minyak power malam nanti kena lah ambik sendiri kat rumah aku. banyak cantek nak berhantar, minyak mahal oo...

kepada sape2 yg minat nk tau lebih lanjut tentang khasiat dan produk2 minyak kelapa dara; korang lawatilah web diorang di www.bio-asli.com

Korang tengoklah mana berkenan dan belilah sendiri. senang gile. kalau nak murah, daftar jadi ahli (percuma) dan buatlah pembelian. dapat kurang harga antara rm5-15 hengget.

dalam banyak2 barangan tu ada sesetengahnya beberapa unit setiap satu, untuk keluarga aku cuma losyen minyak kelapa dara. itupon wife aku nak cuba. kalau tangan dia lembut, orang puji bini aku jugak.

6 comments:

cendawanintim said...

ko nih suh ler supplier anto cepat sket, terbantut usaha murni diaorang!

izman said...

cendawanintim,
he.3x. ada yg tak sabar dah gi ambik kat rumah aku balik keje semalam. datang pagi ni mengantuk je, overdose kot? (sambil gelak jahat)

Nur a.k.a admansyah said...

dah lama ker niaga camni? he..he.. (gelak tak jahat!)mksd I soh curtomer dtg amik kat umah? actually.. mmg zaman skrg pelanggan lebih `ditindas' kan? mcm sy beli cup cake depa hantar `separuh jln' and ask to meet somewhere padahal gombak & UK perdana bkn-nya jauh! ishh..

Nur a.k.a admansyah said...

lupa-laks... I ingat nak `try' gak produk u nie, err... mana yg baguih noo? Izman, hang dok kat ner arrr..?

izman said...

nur a.k.a admansyah,
beli nak diskaun gitu la pasal.

niaga ni suka2 je. pelanggan ubat power lbh suka gi umah sebab takut opismate lain tau. rahasia besar tu

izman said...

nur aka admansyah,
kalau ikut my wife; minyak kelapa dara pure/asli bagus. dia siap minum dan sapu badan. buat minyak rambut lagi. utk pompuan lepas bersalin dan susukan anak bagus. ko jd ahli free, dan beli ngan murah.

aku doq port klang, selangor.