Wednesday, September 3, 2008

Kisah Teladan : "Aku terpaksa menjadi gigolo"

Teman-teman, Bacalah kisah di bawah ini: (Cubalah ambil hikmahnya..)

Seorang pemuda frusted mencuba-cuba menjadi gigolo. Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu. Sesampainya dirumah, Dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik. Si pemuda itu merasa nevous karana ini adalah pertama kalinya masuk ke bilik wanita lain. Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok.
Semakin di fikir seperti itu, birahinya juga makin muncul.

Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata, "Kamu bukakan dulu baju kamu dan tunggu disini dulu ya, jangan ke mana-mana," ujar wanita itu kemudian keluar dari kamar. Pemuda itu makin bingung kerana ditinggal keseorangan. Dan, dia malu untuk telanjang kerana tubuhnya kurus. Akhirnya dia membuka semua bajunya,dan menunggu di bilik. "Ah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.

Tak lama kemudian, ibu itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil. Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu, "Tengok ni, Wati dan Budi, kalau malas makan badan kita jadi kurus seperti abang ni"

Huahaha..ha. .ha..
>
>

Serius jugak Baca tuuuu... pergi kerja..kerja. .kerja... ....

Moral of the story :
1) Gigolo adalah kerja yg tak bermoral. Mungkin dia gagal dalam exam moral masa sekolah dulu.

2) Jangan hina dan ketawakan orang kurus. Berdosa tau.

3) Suka je korang nak baca kalau cerita2 sensasi macam ni. Ni bulan puasa banyakkan baca benda yang berfaedah, seperti baca Al-Quran dan Sirah Nabi.

4) Oi... Azrin. Sejak dua menjak jadi bini orang ni boleh tahan gatalnya kamu ye hantar crita2 macam ni. Menggatal dengan suami kau saje tau.

8 comments:

cendawanintim said...

ewah22222...

skandal ngan azrin lak la tu...larikkkksssssss...

izman said...

cendawanintim,
Astarafirullah! Ko pose dak ni?

dia tu x-staff aku yg baru kawen dlm 2 bln lepas. lama2 otak dia nanti jd mcm otak ko jugak rasanya.

@LiYaNNuaR said...

nak kerja la nih... hikhikhik...

arsaili said...

salam ramadhan semoga kedatangannya kali ini membawa seribu rahmat

Nur a.k.a admansyah said...

terkezut gak I dgr tajuk Gigolo tur! sib baik ada moral of the story!

kau sekolah kat jerantut dedolu? lawak ler kisah zaman sekolah hang! niat pun boleh jadi lawak! baik ko mengucap balik... he..he...

Selamat berbuka puasa!

izman said...

@liyannuar,
bagus... sama2 lah kita kerja

izman said...

arsaili,
salam ramadhan utk kamu juga. tentu seronok posa dan raya kat oversea!

izman said...

nur a.k.a admansyah,
ha.3x. saje tajuk gempak!

tu jaman sekolah nakal sket. sekarang dah taubat dan insaf.