Thursday, January 7, 2010

Jumpa Kawan di Facebook

Alhamdulillah, masuk tahun baru ni ramai kawan2 lama yg dah bertahun2 terpisah dapat bertaut kembali. mau tak ye, ada yg dah lebih 10 tahun aku tak bertanya khabar sejak tamat sekolah dulu.

ini gara2 aku daftar facebook beberapa hari lepas. dari saje2 klik selepas dah hampir 30 invite yg aku terima. tak sampai seminggu, rasanya dah lebih 80 orang sahabat lama dan baru aku dah kumpul. kawan2 baru aku alu2kan untuk bersahabat. kepada yg wanita, terutama anak2 dara comel tu aku dah gariskan satu sempadan. aku dah berkeluarga, so batasan keluarga perlu jelas. jangan kerana gila cinta fb, keluarga tah kemana. aku sayang keluarga aku.

yg syoknya fb ni, ramai kawan2 baik masa sekolah menengah damak, sekolah menengah padang saujana, sekolah menengah jerantut dan kat universiti utara malaysia dapat jumpa balik. yg syoknya dulu semua kurus keding, sekarang dah macam kuih pau. opss... termasuk aku la tu. he.he.he....

untuk memastikan aku jelas dan rakan2 fb aku jelas, aku sedia terima sape je kawan baru dan lama untuk berhubung. tapi kalau hari2 penuhkan fb aku dengan iklan pelbagai, aku akan reject keluar je. dah akaun aku, suka hati akula nak terima dan reject. ha.ha.ha.....



IZZI ADVERTIZING-----------------------------------

6 comments:

ChuMeLL said...

yup..betul tu..smuanya ada batasan...jgn salah gunakan kemudahan yg ade..yg bestnya fb ni cz bleh kumpul blk kwn2 yg lama xjupe kan..alih2 tgk masing2 da kembang..ekekeke

ezzati said...

fb memang best..sng nk cr kwn2 lame dulu..

Mak Su said...

kwn2 sekolah maksu tak de yang layan fb kot, sedihnya haku ni

ILA said...

dah ku ingatkan sejak dulu...tapi keras hatinya..
skrang baru terbuka hatikau ye izman...keskesss

aku dah take 5 dgn si Ima...suppose betting sorang rm50 ..hahahha!!:p

Nek Cun said...

Izman... kita dah kawan dalam fb kan?...

eiman@nurizan said...

kengkawan kat sekolah rendah takde ke man? haha.. sekolah rendah aku masuk iklan... best2.. hehe