Saturday, November 7, 2009

DUIT MUDAH, USD1.00 SETIAP DOWNLOAD

buat sesiapa yang suka mencari duit tanpa modal, kali ini seorang jutawan internet, RUSSELL BRUNSEN membuat tawaran luar biasa. dia sanggup bagi USD1.00 bagi setiap orang yang kita perkenalkan dan download report dia. bayaran melalui paypal. ini link untuk diterjah kalau berminat :-

"6 FIGURE - 8 FIGURE VIDEO"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11134

"IM-MYTH REPORT"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11135

bagi aku secara peribadi, ini kali kedua aku buat duit dari Russell. dulupun dia buat Im-myth report jugak. tapi tawaran kali ini datang bersama link video bagaimana nak meraih pendapatan dari internet.

Syarat-syarat nak menyertai :
1) PERCUMA. tidak perlu beli apa-apa langsung.

2) ada email. jangan la kata takde email, orang asli kampung akupun dah ada email. semua pengesahan password dan link untuk dipromotekan dihantar melalui email.

3) masa TERHAD. terbuka dari 05/11/09 hingga 10/11/09 (itu masa orang puteh la).

4) Kena PROMOTE LINK tersebut dan BERJAYA dapatkan sekurang-kurangnya 20 ORANG yang download. kalau dapat takat 19 orang, tak de payment la.... promote boleh melalu website, email, blog, twitter, fb dan segala pengiklanan yang anda suka. pastikan link anda, jangan promote link orang lain pulak. tapi kalau anda tak nak buat, korang promote la link aku. aku akan doakan korang agar murah rejeki.

5) JANGAN TIPU dengan buat email sendiri banyak2 dan download. komisen anda akan dibatalkan jika berjaya dikesan menipu. kalau boleh jangan takat promote dalam company sendiri, takut anda akan dianggap menipu kerana nombor ID internet adalah sama.


dah ada MINAT??? tunggu apa lagi, korang klik je mana-mana link dibawah ini.
"6 FIGURE - 8 FIGURE VIDEO"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11134

"IM-MYTH REPORT"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11135

Opsss..... satu lagi aku belum crita, masuk link tu nanti anda akan dibawa ke suatu alam iaitu alam ghaib, maksud aku alam siber. korang akan nampak menda ni....



so, jangan berlengah, isikan NAMA, EMAIL dan NOMBOR TELEFON anda. untuk elakan spam, korang dikehendaki jawab soalan matematik tahap kelas tiga anggur. untuk pastikan anda dapat komisen, klik kotak untuk AFFILIATE. last sekali tekan "GET INSTANT ACCESS NOW"

then, mereka akan masukkan anda ke web page baru. download la report yang mereka tawarkan iaitu "IM-MYTH REPORT". report ni sebenarnya sangat bagus untuk anda baca walaupun anda tak mahu duit yang ditawarkan. report sepanjang 70 muka surat menerangkan pengalaman mereka dalam dunia MARKETING. bagus untuk pelajar marketing dan usahawan internet dan dunia nyata. korang klik bahagian yang ada gambar ni....




yang minat tu, tapi takde akaun PAYPAL jangan risau. paypal juga PERCUMA, daftar je on the spot. paypal sekarang dah advance, dah boleh transfer terus ke akaun bank di Malaysia. tak perlu daftar kad kredit atau kad debit lagi untuk keluarkan. klik je kat bawah ni kalau nak daftar paypal.


Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

akhir kata, jangan fikir lama-lama, daftar je la.... orang nak bagi duit free pun nak kena fikir sebulan dua jugak ke. klik je mana-mana link dibawah ni:-

"6 FIGURE - 8 FIGURE VIDEO"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11134

"IM-MYTH REPORT"
http://www.12monthinternetmillionaire.com/reg/11135


SELAMAT MENCUBA!!


Maklumat dikemaskini 04/03/2014 : 

Sistem ini bermasalah untuk keluarkan duit kerana anggap pengunjung dari Malaysia adalah penipu. Just untuk bacaan sahaja. Aku malas nak delete entry.

4 comments:

Maiyah said...

menarik tu tapi tenet sy tak bleh download nanti jadi cipan huhuu :)

bungacahaya said...

Alaaa...takdok kad kredit la plokkk....

izman said...

maiyah,
actually, tak payah download pun takpe. yang penting beri mereka nama (penuh/samaran), email, dan phone nomber (mereka tak kan call pun).

dapat pengesahan email, sebarkan maklumat tu.

izman said...

bungacahaya,
tak yah kad kreditnya. paypal sekarang dah boleh direct masuk akaun bank2 di malaysia.