Wednesday, June 11, 2008

Jualan Gudang Produk 'XIXILI' pada 13-15/6/08



Buat kenkawan pompuan terutamanya, kalau ada masa dan duit lebih untuk membeli pakaian dalam jenama 'XIXILI' silalah ke Jualan Gudang yang baru pertama kalinya diadakan di Malaysia pada 13-15/06/2008. Bermula pada jam 10am hingga 7pm. bertempat di Wawasan TKH Group di Damansara.


Untuk sape yg berminat lokasi dia dekat je ngan uptown damansara yg baru. dari uptown tu jalan kaki dalam 5 minit je. kalau dari segi college perjalanan berkereta dalam 60km/h kira2 7 minit setengah. ada bangunan kuning yg besar kat are situ kepunyaan greatpac sdn bhd, itulah tempatnya. greatpac tu pun syarikat dalam Wawasan TKH Group sama macam syarikat aku kerja sekarang, tapi aku subsidiari kat klang.


Kenapa aku promote? Xixili ni ialah produk yg baik dan mahal, branded oversea dan antara top & luxury lingeries di malaysia ni. harga sehelai spender bercorak dan jarang dia tu pun dah mau ratus ringgit malaysia. tu belum masuk bra dan lain2. akupun tak mampu beli kalau dalam keadaan sebenar. untuk kakitangan Wawasan TKH group kami ada discount card utk belian sepanjang tahun di butik2 xixili seluruh malaysia; kat KLCC ada, 1-Utama ada. tapi mahal la. so, kali dia dia buat warehouse sale untuk kali pertama dan diskaun sehingga 70%. pakat2 la beritahu kawan2 dan ahli keluarga. Insyaallah, akupun akan gi sana untuk support product company bos aku.


Walaupun mahal, aku tak syorkan korang beli dan pakai product ni semata2 masa gi kerja atau jalan2. giler siot pakai pakai coli dan spender jarang corak bunga2 jalan, mau eksiden kereta yg memandang. pakailah pakaian lain untuk menutupinya, kalau boleh tutup aurat itu lebih disukai Allah. kalau nak pakai spender dan coli sahaja, pakailah untuk suami dirumah dan pastikan anak2 dah tido atau hantarkan ke rumah baby sitter atau nenek dia.

Nota kaki :
1) Kepada cendawanintim, ini bukan entry lucah atau entry malam jumaat. ini adalah entry dewasa untuk panduan org dewasa. remaja bawah 18 tahun dan kanak2 belum bersunat sila keluar dari blog ini segera. Orang yg merasakan ini entry tidak bermoral juga dipersilakan keluar (dan jangan datang lagi).

2) Semua gambar (termasuk gambar seksi tu) dan poster adalah ehsan Xixili Intima Sdn Bhd (A subsidiaries of Wawasan TKH Group).

2 comments:

cendawanintim said...

yer, ko slalu jerk letak n3 lucah...bistu aku nak klasifikasikan pe lagik kalu tak lucah..adehhhhh..

n3 sopan lagik bersatun..gitu????

haaaa, ari nih rabu, besok khamis...aku tunggu pe plak n3 ko tuk besok..

izman said...

cendawanintim,
ko bagitau je n3 dewasa atau 18sx. kalau ada n3 lucah, maksudnya aku penulis lucah. itukan tak kena dgn kesopanan timur.

n3 ke depan belum tau lg la.