Tuesday, July 15, 2008

Award daripada cendawanintim

buka blog ari ni nampak mesej yg ditinggalkan oleh cendawanintim suruh ambik award kat blog dia; http://cendawanintim.blogspot.com . Dah org nak bagi hadiah, secepat kilat aku terjah blog dia, maklumlah setelah cuba2 memblog sejak beberapa bulan lepas inilah kali pertama orang nak bagi award. seronok bukan main. idung asyik kembang kempis je.

Taraa..., inila rupanya award tu.


Sebab dah dapat award, kena bagi ucapan sikitkan. sebab kalau aku tengok anugerah grammy award, pemenang kena bagi speech.

"Pertama-tama saya nak ucapkan terima kasih kepada penyampai award; puan cendawanintim atas anugerah ini. sepanjang penglibatan saya, inilah kali pertama saya mendapat penghargaan seumpama ini dan akan saya kenang sampai bila2 seperti saya mengenang kenangan ciuman pertama dan malam pertama. Saya berjanji bahawa saya akan lebih rajin menulis dan membaca blog dan bersahabat dengan ramai bloggers tanpa menira kaum, agama, negara atau fahaman politik. sekian, saya sudahi ucapan saya ini dengan pertanyaan; penerima award ini ada elaun bulanan tak?"

4 comments:

cendawanintim said...

Aku lempang jugak ko nih...

ko rajin2 ler berblog yer...tang ciuman pertama yang aku nerbes baca tuh!

izman said...

cendawanintim,
lempang? bestnya. tadi dapat award, sekarang dapat lempang. dua hadiah dalam satu hari.

Nur a.k.a admansyah said...

Halo izwan... Salam kenal dr 3A.

Thanks singgah blog sy. Ooo dpt award gak yea? sy pun dpt kat fp tapi rase `tak sesuai' coz sy update seminggu sekali jer!

Sy letak link awak kat blog sy, yea?

izman said...

nur a.k.a admansyah,
trima kasih sudi membuat lawatan balas.

nak telak link, dipersilakan.