Thursday, May 7, 2015

Restoran Khalifah, Kota Damansara


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

sebab takde idea nak tulis apa, aku just nak share restoran dan makanan aku makan tengahari tadi (07/05/2015). lokasinya 5 minit je dari opis aku, so.... dekat sgt lah ye

Restoran Khalifah ni ada banyak cawangannya. ini yang dekat dengan aku.

tadi aku try makan cheese naan dengan ayam tandoori. inilah rupanya menu yang aku makan tadi.


pada aku, cheese naannya sangat lembut dan sedap. aku suruh dia bagi hangit2 sikit tadi, tapi dia risau aku x boleh makan. heh.. geram betul.
kuah dhal dengan sambal hijau boleh tahan, tapi aku tadi minta gulai ikan. memang kombinasi yang menarik. 
ayam tandoori? pada aku ayam tandoori disini kurang menyengat. rempah dia tak sekata. 

Rating : 6/10 (Cheese Naan & Ayam tandoori)

Lokasi? 
malas aku nak cerita, korang tengok sendiri je lah kat resit tu. 




No comments: