Wednesday, February 3, 2010

Happy Birthday Ayah

hari ni (3/2/2010) bertambah lagi umur aku setahun lagi. apa yang aku harapkan dengan pertambahan umur ni? biasalah, ianya sama seperti impian lelaki bergelar suami. apa? nak cari bini baru wwoooooitt... tak sayang molot! tak kan aku tergamak nak cari bini baru, tidak! tidak! (buat masa sekarang. he.he.he..).

yang aku impikan dalam hidup sekarang cuma kebahagian dan kesenangan bersama keluarga. syukurlah ada isteri yg memahami sifat dan kerjaya aku. aku ni kalau bizi, bizi giler. dapat anak2 yg comel dan keletah yg menghiburkan cukup membahagiakan.

ok ya, terima kasih atas ucapan kawan2 dunia nyata dan dunia ghaib (blog, fb,internet). ucapan yg aku terima dari semalam spt dari tommy ho (ipoh), din (rawang), shamala (nilai), mahes (shah alam), kak mazlina (jerantut), geng2 facebook, geng2 blog, rakan sekerja, saudara mara dan sebagainya sangat2 aku hargai, walaupun sekadar satu sms bernilai sepuluh sen. betul, aku menghargainya.

kepada kawan setempat kerja atas suprise tadi. terkejut beruk jugak aku sekejab. biaslah tengah2 sibuk, tiba2 ada kek harijadi. aku hargainya. thanks devi, malar, wan, murni, tan ck, aizan, rubben, din, dan kawan2 lain atas suprise dan kek tadi. nasib baik aku takde lemah jantung, kalau tak almarhum aku.

balik umah, wife dah awal2 pesal tak mau beli apa2, nak masak special katanya. why not kata aku (save duit aku untuk plan nak beli pizza). since makanan dah isteri tersayang sediakan, aku keluar gi tesco beli kek. ala kek kecik je, saje buat syarat kat anak2 yg bising nak tiup kek. aku manlah suka nak tiup2 kek ni. inilah rupanyan kek kecik aku tu :-





tiada sambutan. yang ada cuma suara nyaring dan girang anak2 menyanyikan lagi selamat hari jadi buat ayah mereka. pastu berebut tiup lilin dan mengucapkan "hepi besday ayah" sambil mencium pipi si ayah. dengan limpahan kasih sayang ini, apa lagi yang hendak aku harapkan. Syukur kepada Allah atas nikmatnya ini.

7 comments:

Anonymous said...

Hello Abg Izman,

Happy Birthday to U
Happy Birthday to U
Happy Birthday to Abg Izman Pauzi
Happy Birthday to U.....:)

Many Happy Returns of The Day...

Anonymous said...

Hello Abg Izman,

Happy Birthday to U
Happy Birthday to U
Happy Birthday to Abg Izman Pauzi
Happy Birthday to U.....:)

Many Happy Returns of The Day...

Maiyah said...

hahaha.. dah bertambah le ye

Anonymous said...

dengan family memang terbaik

hepi besdey

Che' Pit said...

cantik kek tu..

Happy birthday to u
U were born in the zoo
With monkey n kanggaroo
happy birthday to u..

ngeh ngeh ngeh jgn mare yer..

Nur a.k.a admansyah said...

Baguih ler takde `hidden plan' spt yg diidamkan setiap lelaki bergelar husband.

Hepi Besday yea bro... buat ms nie umur kite sama-lah! (hehehe... perasan muda sket boleh arrr?)

Moral: Aku sayang laki aku gaks!

aza ni said...

salam izman
selamat ulangtahun, moga panjang umur,sejahtera dan murah rezeki...