Tuesday, February 24, 2015

KOLEKSI MANGKUK DUMEX

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Koleksi DUMEX adalah antara koleksi yang dicari oleh collector. saya sendiri mempunyai koleksi pinggan mangkuk dumex yang pelbagai. ia adalah freegift pembelian susu tepung bayi jenama DUMEX yang terkenal pada masa dahulu.

Biarpun populariti susu dumex telah berkurangan, koleksi vintage jenama dumex masih dicari oleh peminatnya yang tersendiri.

Alhamdulillah saya mempunyai lebih 10 biji mangkuk dumex, malah ada yang telah digunakan oleh anak2 saya untuk mengisi makanan kegemaran mereka semasa makan. saya tiada masalah untuk membenarkan sebab ada banyak, dan itulah tujuan sebenar freegift. hehe




Jika anda berminat memiliki koleksi ini, sila hubungi saya di whatapps 018-2678719 (Izman). Mana tau saya boleh lepaskan sebiji dua dengan harga yang sangat berpatutan. 

No comments: