Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya AidilFitri 2011


hari ini, 30 Ogos 2011, kita semua meraikan kemenangan selepas sebulan berpuasa. Hari Raya AidilFitri dah menjelma, dan sewajarnya kita menyambutnya dengan penuh kesyukuran dan dengan penuh kegembiraan.

bagi aku dan keluarga, alhamdulillah even doq kalut dengan saat menanti kelahiran anak keempat, isteri masih menggagahkan diri membuat sedikit kuih yang senang. emmm... nak harapkan aku? memang susahla..... setakat pergi kedai beli perkakas kuih bolehla, aku tiada kesabaran nak menguli kuih dan membakarnya.

cubaan demam teruk yang menimpa aku, luqman dan mira sedikit sebanyak memaksa aku memberi lebih keutamaan kepada keluarga dan terpaksa berjaga malam menuam air asam jawa ke kepala mereka dan memberi ubat jika dah terlalu kuat. Alhamdulillah semuanya dah sembuh.

hari raya ini, kami sekeluarga mengambil kesempatan ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada seluruh ahli keluarga, sanak saudara, kawan2, sahabat2 dunia blog dan facebook, kawan2 sekerja, jiran2, dan sesiapa sahaja yang mengenali kami. Jika ada kesilapan dalam pertuturan, perbuatan atau tulisan; kami susun sepuluh jari memohon AMPUN & MAAF.

2 comments:

ku-cit said...

slamat hari raya...maaf zahir dan batin

izman said...

ku-cit :
terima kasih dan selamat hari raya utk kamu juga.