Monday, March 17, 2014

MEE JAWA @ Kedai Makan Barakah, Batu 7 Sijangkang

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Emm.... kali ni kita bercerita pasal pasal mee jawa. area selangor ni memang ramai orang jawa, dan tentulah mee jawanya sangat sedap.

tempat makan yang aku nak promote ni tak jauh dari rumah aku sebenarnya, dlm 10 minit berkereta je. pada aku yg dah biasa ke sana hampir 2 minggu sekali, biasa2 je lah. tapi kalau nak tau sedap ke tidak makanan di sini..... cer datang tengok! berjanggut la korang tunggu sebab meja penuh.

antara menu paling laris dan sedap disini mengikut tembolok perut aku ialah mee jawa, sate dan nasi lemak. makanan lain pun ada, tapi pada aku ia takat biasa2 je lah.

sebab dalam stok gambar aku cuma ada gambar mee jawa, aku promote mee jawa je lah.

ni rupanya mee jawa tersebut...


mee jawanya memang asli. aku dah bawa ramai orang jawa makan sini, dan mereka confirm kembali kerahmatullah... opsss, salah, mereka confirm kembali lagi makan disini. lagi jahanam, mereka datang tak ajak aku.

alamat :


KEDAI MAKAN BARAKAH SATAY DAN KATERING
Jalan Besar, Taman Sijangkang Jaya
42500 Telok Panglima Garang
Kuala Langat, Selangor
En. Sharil Dasuki 012-3226448
Pn. Zurina Zaidun 012-2786554

No comments: