Friday, March 7, 2014

HYDERABAD BIRYANI @ Restoran Subaidah Kota Damansara

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Kita crita pasal makan lagi. kali ni kita makan makanan India. makanan india ni dah biasa untuk tekak aku. korang cakap la tamil nadu, punjab, new delhi, uttar pradesh, kashmir.... semua aku pernah cuba. tapi bila terpandang hidangan hyderabad ni, aku tak pernah cuba.

So, pada 05 februari 2014 aku cuba makan Hyderabad Biryani di Restoran Subaidah di Kota Damansara.

inilah rupanya hyderabad biryani. dia menggunakan beras basmathi. diberikan ayam, telur rebus, acar dan kuah.



rasa? campuran beras basmathi, dan lauk ayam serta kuah memang terasa macam dalam restoran kat hyderabad India. tambahan pula bila pekerja india lalu, terbau kari dari badan mereka. heh.....


 pada aku, hidangan yang puas hati. sedap dan mengenyangkan.

Rating : 7/10

nak cuba? pergilah ke :-
RESTORAN SUBAIDAH KOTA DAMANSARA
No. 35 Jalan Cecawi 6/33, Kota Damansara PJU5
47810 Petaling Jaya, Selangor
(Sebaris Dengan Restoran Ayam Kampung)

No comments: