Tuesday, November 11, 2014

RIANG RIANG RESTAURANT - KOTA DAMANSARA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Kali ini aku nak cerita mengenai RIANG RIANG RESTAURANT di kawasan Kota Damansara.

aku ke sana untuk makan tengahari dengan beberapa rakan sekerja. ini kali pertama kami ke sini.



 secara jujur aku tertarikh dengan dekorasi restoran ini yang moden dan santai.

pilihan lauk sangat terhad dan kurang menyelerakan, so kami semua memilih nasi goreng.  aku pilih nasi goreng daging dengan telur.

pada aku nasi goreng ni agak sedap. namun selepas 20 minit, kepala aku berdenyut dan sakit. itu adalah isyarat jika makanan yang aku makan dah ditambah serbuk perasa MSG. aku memang alah dengan MSG. 
di rumah aku mmg tiada MSG, dan aku memang pantang MSG. so, ia adalah kali pertama dan terakhir aku makan di situ. 


Alamat ?

rujuk pada resit.



Info dikemaskini  17/3/2015 : 
Restoran ini telah di TUTUP.

No comments: