Wednesday, May 15, 2013

Jitra Mai Cendol Pulut Tapai & Laksa Utara (Kota Damansara)

TERIMA KASIH tuan pemilik nama "Biawak Terbang' kerana sudi follow blog aku.

ok, kita cerita makan2 sikit sbb dah lama berkarat blog aku ni. aku mula makanan yg ringkas yang aku hampir setiap minggu akan pergi makan. tau la kuli cam aku ni kerja tak tentu, kadang2 kerja menimbun, nak rehat makan pun susah. so, bila free je aku akan redah gi makan menda yang sempoi dan senang, yg penting dekat dengan tempat kerja aku.

ye lah, dah abis meeting jam 3-4 petang, tak kan nak cari nasi campur lagi. semua lauk2 dah tinggal sisa. mungkin kuah sebenarnya dah bercampur dengan air tangan dan air peluh. wekk..!

aku suka cendol. so aku akan cari cendol. dapat cendol pulut, atau cendol biasa dan cukup baik untuk alas perut. tapi brader ni ada pakej laksa utara lagi. lagi syiok! cendol dia memang best, dan laksa dia memang pekat melekat.



kat mana? aku tak ada pulak GPS nak set lokasi. tapi dia betul2 terletak di pejabat Poslaju kota damansara iaitu di kawasan perindustrian sungai buluh. ala tepi jalan je. tak tau? kalau nak tau ko email aku ye. senang aku nak pau korang sekali. he.he....

sedap ke tak sedap? dah tiap2 minggu aku mentekedah kat sana, memang sedap lah kalau ikut selera aku. nak tau sedap ke tidak, korang kena cuba.


No comments: