Saturday, January 31, 2015

KARIPAP GERGASI @ JOHAN SETIA, KLANG

Assalamulaikum & Salam Sejahtera.

Unuk kali ni aku nak cerita mengenai KARIPAP GERGASI.

No! No! No! bukan untuk gergasi makan, tetapi orang yang bernafsu seperti gergasi, aku la tu... hehehe

inilah rupanya karipap gergasi yang dijual di kampung Johan Setia, Klang. Aku plan nak beli 3 biji iaitu karipap ayam, daging dan telur tetapi yang daging dah habis. so... cuba dua jenis lah. 

Kalau tengok saiz dengan pembaris anak aku tu... memang panjang. dalam 18CM. 


Ini karipap gergasi berinti ayam... dan kentang. harga RM2.50 sebiji.

Ini pula karipap gergasi berinti telur. harganya RM2.00 sebiji.


Rasanya: sama macam karipap yang biasa, cuma saiznya yang digergasikan. secara jujur aku tak kan beli lagi sebab kepuasannya tak sama macam mekan karipap biasa. yang nyata... aku rasa intinya kurang menyengat.

Rating : 5/10 (Karipap)

Lokasi :
GERAI MAJLIS PERBANDARAN KLANG
KG. JOHAN SETIA, KLANG

No comments: