Thursday, September 18, 2008

Duit Raya Minimum US1.00 Setiap Sorang

Sesambil bukak email, ada email dari geng2 usahawan internet iaitu Bitol. aku biasa dapat email dari mereka sebab join group mailing diorang. Lain2 group yang aku masuk termasuklah mailing Dr. Irfan khairi, mazri zaini dan banyak lagi. Kalau sesiapa biasa dengan internet marketing, nama diorang ni biasalah. Melalui diorang, dah banyak kali aku dapat peluang untuk dapat duit percuma, dengan cara yang mudah iaitu daftar untuk download ebook percuma dan perkenalkan kepada kawan. tahun lepas aku pernah dapat lebih US100 untuk just kenalkan kawan2 downloadkan ebook. Ni dia link dia untuk dicuba:-

http://www.lemonadehere.com/cmd.php?af=840952

Sebenarnya kat internet menda ni dah biasa. sesetengah peniaga ingin menjual barangan mereka secara online, jadi mereka menawarkan ganjaran wang kepada sesiapa yang mempromosikan ebook mereka. cara itu pada mereka lebih baik daripada mempromosi melalui iklan yang jauh lebih mahal dan biasanya tak dapat sampai terus ke golongan sasar.

Untuk kali ni, promosinya lebih hebat. US1.00 (RM3.50) bagi setiap ebook yang di downloadkan oleh rakan yang diperkenalkan. email je link kita pada kawan2 atau mana2 yahoogroup dan kalau sape masuk, kita dapat duit lah.

Promosi ini sah dari 16/09/2008 hingga 30/09/2008. Bayaran akan dibuat ke dalam akaun paypal pada 31/10/2008. So, kalau yang tak de akaun paypal tu boleh register terus kat sini.

Oh ya! berapa kos nak promote menda ni? PERCUMA! FREE OF CHARGE! Kita nak tolong promote ebook dia, apa ke jadahnya kita nak kena bayar. Dia bayar kat kita la.

ebook yang hendak dipromosikan tu bertajuk "Traffic Tips Report". Ia memberitahu kita 247 cara bagaimana kitaboleh meningkatkan traffic ke website kita. Pada aku tentang report ini ialah penerangannya straight to the point dan mudah difahami. Ebook ini juga memperoleh reputasi yang tinggi oleh Internet Marketer yang terkenal.

http://www.lemonadehere.com/cmd.php?af=840952

Kalau korang rajin dan ramai kawan, lebatlah sikit duit raya korang. Duit ni ramai kata payah nak keluarkan, tapi pada aku aku selalu belanjakan kat internet untuk beli barang kat ebay.com dan beli ebook2 yang aku suka. kalau nak cash out pon boleh, tapi melalui debit visa yang melambak dipasaran kita sekarang. terpulang kat korang nak ambik peluang ni ke tak nak. BAyangkan kalau korang ada 10 kawan, dah dapat US10 (RM35). tak kan ada 10 kawan je kot?? mangkak betul hangpa ni, kawan pun tak dak!



Belum jadi ahli paypal lagi? daftar PERCUMA di sini :

https://www.paypal.com/row/mrb/pal=RUGXW96DCHQ48

izzi note : Dapat ke tak dapat bergantung pada usaha korang yer. Nak duit jatuh dari langit, pi main jauh2.

No comments: