Saturday, April 30, 2016

Temui penulis tersohor : Tuan Nazali Noor

Temui penulis tersohor : tuan nazali noor.
Alhamdulillah , saya sekeluarga berkesempatan bertemu mata dengan penulis tersohor alaf 21 yang terkenal dengan buku 'ulu yam di liverpool' & 'ulu yam di liverpool 2', tuan nazali noor di aeon bukit tinggi petang tadi. Kami antara peminat terawal berbaris.
Saya juga membeli buku terbaharunya, 'anak-anak abah' yang bakal dilancarkan di pesta buku antarangsa 2016 ini.
Saya hadir sebagai peminat, bukan rakan penulis alaf 21. Sejujurnya, saya malu mengaku penulis ketika bertemunya kerana pengetahuan saya tidak setandingnya, manakan gagak boleh terbang seiring dengan enggan. Pun begitu, saya tahu beliau sangat baik dan merendah diri.
Doakan semoga saya dapat berkarya seperti beliau, dan sentiasa menjadi 'best seller'.
Like
Comment

No comments: