Wednesday, October 7, 2015

izman @ selangor fm.

Izman @ selangor fm.
Alhamdulillah, selesai sudah wawancara aku sebagai penulis buku 'jangan sentap, okey!' Dalam slot bersama Deejey Adam Mukriz jam 315pm tadi. 

Gugup?
Sejujurnya ia datang lengkap dengan darah gemuruh, panik, gugup dan nak terkucil. Itu aku akui. Dan perasaan itu sangat mengujakan. Biasanya aku dapat tengok muka cuak orang ditemuduga, kali ini deejey pula yang tengok muka pegawai HR cuak diwawancara. Pendengar mungkin senyum dengar suara orang terketar-ketar di radio. Haha. 

Apa-apapun, ia adalah pencapaian terbaharu dalam hidup aku sebagai penulis baru. Ye lah... mulanya terbit buku, buku diulang cetak, keluar surat khabar dan kini keluar radio. Mana tahu di lain masa keluar tivi dan slot tandatangan peminat pula. Dengan sokongan sahabat, aku yakin ia terlaksana.
Terima kasih group buku umum alaf 21 dan group pemasaran karangkraf kerana gigih mempromosi buku aku. Tanpa mereka, buku aku takkan kemana.
Tabik.

No comments: