Monday, April 14, 2014

Layan Movie RIO 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Dah jenuh cerita pasal makan, kali ni aku just nak cerita pasal anak2 aku je.

kesibukan kerja di pejabat dan sabtu/ahad dengan biz kecil2an meniaga sabun dari kilang, minggu lepas aku curi sedikit masa dengan anak2. mereka mintak nak tengok wayang cerita RIO 2. masa RIO yang pertama dulupun kami tengok wayang, kali ni wayang jugaklah. untuk kisah masa layan RIO yang pertama sila rujuk sini http://izzi-income.blogspot.com/2011/04/bersamba-bersama-rio.html

kami ke panggung wayang yang jaraknya 3 minit berkereta dari rumah. AEON Bukit Tinggi. sebelum ke panggung, kami pergi makan dulu. sempat singgah rumah kebajikan kanak-kanak2 cacat klang di port klang (nanti aku ceritakan). perut kenyang, kami ke panggung. yey....







kami pilih show jam 1.10PM. dapat tiket beli pop corn dan air,layan movie.

ini movie kali pertama untuk anak aku yang bongsu, fahmi. sebelum ni kalau layan movie aku just bawa abang dan kakak dia aje.

sinopsis cerita RIO 2?
malas nak cerita, pada aku memang menghiburkan. pada penilaian aku ia kurang kick berbanding yang pertama dulu. ala biasalah, idea yang kedua memang kureng sikit la. orang kata, menda yang kedua, ketiga dan keempat tu sedap adalah berbini muda. err... kawan aku kata. aku baru nak kata, bini aku dah jeling. aduiiii...

alhamdulilillah seisi keluarga aku bergumbira.

No comments: