Friday, February 15, 2008

MINYAK POWER UNTUK LELAKI - BIO-ASLI DESAKU

Aku terima email dari seorang sahabat bertanya tentang produk Desaku yg aku war-warkan dlm artikel aku di www.bio-asli.com; secara spesifiknya tentang MINYAK POWER 31 @ SUAMI POWER

Buat pengetahuan semua, produk ni di design khas untuk isteri mencapai puncak sehingga 3 kali supaya Suami perkasa isteri akan tersenyum ceria.Dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri. Gambar produk seperti dibawah:-



KANDUNGAN
98% - Minyak Kelapa Dara
2% - Herba Terpilih


KELEBIHAN BILA DISAPU / UNTUK SUAMI
1)Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx.

2)Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.

3)Menyegarkan dan menghangatkan.

4)Pelayaran lancar dan jauh...


CARA PENGGUNAAN
Suami disyorkan memakai VCO31 selepas mandi petang (6.00pm hingga 7.00pm) iaitu 2-4 jam sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau “ spray “ 1 atau 2 titik sahaja (awas jangan lebuh), kemudian sapu rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) tidak perlu lumur keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. (Arahan bergambar disediakan didalam setiap kotak produk)


TESTIMONIAL PENGGUNA
Pengguna 1 : (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda; Sepang.
" Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu mengatasinya dengan 3pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah tewas lagi."

Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun. " Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya menamatkan perlumbaan."

Pengguna 3 : Dari Kuala Lumpur memaklumkan melalui sms
" Marvelous....!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) "

Pengguna 4 : Guru dari Kuala Selangor.
" Wow........! sampai saya tersandar kedinding....hebat habis ".

Pengguna 5 : Juruteknik dari Kuala Lumpur
" Isteri saya selalu pesan .......Bang......jangan lupa minyak Power Rangers." (VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)

Pengguna 6 : Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail)
" I always have wonderful Sunday.......dia seakan tidak mahu mendarat . Terima kasih VCO Power 31 Bio-Asli .

Pengguna 7 : Penyelia Tapak dari Puchong
Heeei.....Beb..!..aku berjaya merentas 3 lautan tanpa henti...lah.............Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)

Pengguna 8 : Jurutera dari Port Dickson
" Betul-betul Power...... berasap....! " (beliau terus memesan 10 botol lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)

Pengguna 9 : Pasangan Warga Emas dari Bangi.
" Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.

MALU NAK ORDER?
nak malu buat ape? Just masuk ke website dia dengan klik disini www.bio-asli.com dan daftar sebagai ahli secara PERCUMA.

Kalau bukan ahli harga dia RM35.00, tapi dengan daftar ahli percuma secara online, korang cuma bayar RM25.00. Jimat RM10.00 tu beb! Yang bestnya semuanya online dan barangan yang dipesan akan dihantar terus ke rumah anda atau mana2mana alamat yang diarahkan secara PERCUMA melalui kurier G-Dex Express atau Pos Laju dalam tempoh 1-2 hari sahaja. Tiada kawan2 yang akan terserempak dengan anda semasa membeli ubat tahan lama di tepi2 jalan yang tidak terbukti tahap keselamatan produk. Dan yang paling penting tidak menjadi bahan ejekan di office.

JADI, ORDERLAH SEKARANG DENGAN KLIK DISINI www.bio-asli.com

p/s : Kalau boleh beli la barangan untuk isteri sekali. Bio-asli Desaku menjual banyak lagi produk lain yang berguna hasil Minyak Kelapa Dara.

No comments: