Sunday, February 28, 2016

Jangan Sentap, Okey! : Cetakan 2 (vi)

Jangan sentap, okey! : cetakan 2 (vi).
Semasa di karnival karangkraf semalam, saya turut membeli buku saya sendiri yang diminta oleh rakan. Sejujurnya sebagai penulis, saya memang boleh membeli terus daripada penerbit dengan diskaun istimewa sepanjang tahun. Namun melihat dikaun disini juga tak kurang menariknya, saya beli sahaja disini. Kesian rakan yang berharap dan menunggu.
Apabila ingin menandatangani buku itu, saya dapati ia tertulis 'CETAKAN 1,2 (vi) - 2015' yang saya sendiri kurang jelas. Buku saya telah diterbit dan dijual mulai 01 JULAI 2015. diulang cetak kali kedua lebih kurang 2 bulan selepas itu.
Mungkin buku ini dicetak berperingkat kerana penerbit mempunyai ratusan judul menunggu cetakan.
Sebagai penulis, saya sangat gembira ada penerbit sudi menerbitkan karya saya kerana niat asal saya adalah berkongsi cerita mengenai pekerjaan saya sebagai ORANG HR tercapai.
Melepasi cetakan pertama sangat mengujakan dan saya BERTERIMA KASIH kepada sahabat yang menyokong karya saya.
Jika mendapat permintaan dan melepasi CETAKAN KETIGA, ia ibarat bulan jatuh ke riba.

No comments: