Saturday, December 27, 2014

KOLEKSI GELAS MOBIL

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Kalau nak publish semua koleksi mug, gelas dan cawan aku jenuh juga.... tapi mana yg sempat tu aku masukkan jugaklah ye.

kali ni aku nak tunjukkan gelas freegift hasil belian di stesen minyak mobil. keluaran bila aku tak pasti sbb aku tak gunakan minyak mobil. ni aku dapat sama ada di carboot sale atau melalui rakan. kedua2nya sama jenis.


kedua gelas ini adalah baru, tidak pernah digunakan. akupun x pasti kenapa aku ada koleksi ni sebab aku bukan peminat koleksi berasaskan stesen minyak.

kalau ada yg minat, sila whatapps aku 018-2678719. boleh letgo murah2. sebenarnya bukan nak jual mahal, tapi kos poslaju yg mahal. nak pos barang kaca ni nak kena letak suratkhabat, nak bubble wrap, masuk dalam kotak lagi.... tu jadi berat. ada jugak kawan2 pernah beli, masuk dlm kotak je, bila sampai..... dah jadi serpihan atau serbuk kaca. sesen pun tak guna.

No comments: