Friday, August 29, 2014

KABABJI GRILL (KOTA DAMANSARA)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

dah bersarang blog ni, so aku update sikit pasal makan.

pada 28/8/2014, aku dan sahabat aku saiful nizam telah ke restoran makanan arab yg terletak 4 minit perjalanan dari kilang kami. even dekat.. tak pernah pergi makan situ.

sebenarnya nak makan kat restoran arab lain, kebetulan tutup. so dengan hati yang sugul bak 'cina kalah judi', kami ke restoran ini. hati tak ikhlas je nak masuk restoran ni dengan sejujurnya. aku yg masuk tinjau2 menu, si saiful tu berdiri kat luar je.

sebab muka aku ada muka arab badwi tang hidung  (muka bangla tu si saiful), aku berborak dengan pekerja situ tanya apa yg menarik dan direkomenkan.







 kesimpulannya : nasi arab disini memang sedap. supnya sedap tanpa msg. nasinya lembut. kambingnya lembut dan portionnya besar. perapan rempahnya memang terasa.

sangat direkomen untuk peminat nasi arab.

alamat ? malas aku nak taip. tengok je kat resit tu.

No comments: